Thank You Followers !

Kenapa ye saya buat entry macam ni? Sebab.. Sedar tak sedar followers saya dah sebanyak 69 orang. Elehh. Takat 69, aku lagi ramai, beribu-ribu lebih kott. Tak bising and kepoh-kepoh macam kau pun. Ok. Itu kamu. Tapi saya rasa terharu sangat-sangat sebab semakin hari semakin bertambah followers.  Saya tak kisah apa anda semua mau kata pada saya janji saya mau kata bahawasanya saya ingin kata.. Terima kasih followers ku! Kenapa saya rasa berterima kasih sampai saya buat entry? Sebab..


  1. Mestilah sebab followers makin bertambah. Saya suka!
  2. Saya suka berkawan. Kawan semakin bertambah. Saya suka!
  3. Ada juga orang sudi follow and kunjung blog saya even tak penah baca entry (kalo ada). Saya suka!
  4. Saya rasa saya wujud di dunia blog ini. Saya suka!
  5. Iklan pun dah bermacam rupa dah. Saya suka!
  6. Saya rasa terharu kerana anda suma sudi jadi followers saya!

ini untuk anda semua ...


rajin-rajin la klik nuffnang i. wuuu. ^_^

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...