KFC krushers sedaap! ^_^

Semalam dapat makan KFC gila puas laa. Dah lama tak makan. Nak beli pun pikir 2,3 kali sebab takot abis duit sebab duit pun dah kering sekarang. RM50 dulu tahan sebulan sekarang sehari pun dah melayang. Jangan kata sehari, seminit pun bolehh. Bak kata abah aku, Macam air je duit nih, laju je abis. Kalo la pokok-pokok sekeliling ni duit kan best. Kalo duit saidina tu laku lagi best. Hmm. Angan-angan kanak-kanak rebina. Huhu~

Um, oh yaa. Haritu aku pi Serdang takdak la pulak jumpa KFC Krushers ni dekat sana. Ingatkan Perlis la paling last. Upanaya kat Perlis la first time aku jumpa and dapat makan krusher ni sebab kat Jitra pun takdak. Pelik! Sebenarnya dah beberapa kali dah pegi KFC tapi tak terbeli sebab pikir takut kang tak abis and membazir duit dan makanan. So semalam la baru dapat makan. Sedup! Tapi disebabkan aku makan lambat, dia dah cair and biskut-biskut didalamnya pun dah mengembang. Uh, tidak sedap. And maybe sebab tu la dia jadi manis yang teramat smpai aku pun tak dapat nak abiskan. Logik ke? And sebab itu jugak laa aku termembazir jua. damn!


Yang ni perisa Mocha rasanya sebab aku oder dari roomate. So, hentam je la sebab salu aku beli ice-blended mocha nih sedup. Faberet lahh. Every weekend beli. Hehee.

Sebenarnya semalam aku baru je abis lunch, nasik gila banyak bubuh, pastu g beli air lagi lupa kata aku dah ada air kt bilik. Ingatkan roomate nak balik petang, sekali aku baru je abis makan terus roomate sampai. Tau la kan X-meal dapat air. Bayangkan aku kena abiskan 4 jenis air tu nestum, teh o ais, pepsi, and krushers. Ahh! penat. Mungkin sebab tu la krusher aku tak abis. Hehee.

3 ulasan:

Cik Anita berkata...

salam ziarah :)

dah lama sebenarnya teringin minum krushers ni. tapi cuma tak tersempat lagi nak beli! camni nak cuba cari jugak lah besok. Aish. teringin sangat pulak dah.

Shafiqah Rashid berkata...

yeah ! serius sedap..
i loikee <3 ;DD!

pOlkadOnut berkata...

cik anita :
beli laa. sedap! nnt i nk try yg lain lak. hehee.

misluvcoklat :
kangar je. dkat ngn umah kan.. ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...