Takkan sesekali aku nak layan baik dengan kau.


Lepak dengan adik borak-borak, ngumpat-ngumpat, gelak ketawa sampai keluar air mata orang tengok pun ingat menangis kegembiraan sangat best sebab bila dengan adik beradik, mengata mengutuk pun 5minit lepastu dah berbaik balik.

Lepak sambil minum Krusher Banana Strawberry tiba-tiba terbuka topik psycho,orang psycho.Dia cakap dia kena ganggu dengan orang psycho dua kali masa pergi sekolah naik basikal. Lega dulu time aku naik basikal pegi sekolah takdak pon orang gila kacau maybe sebab time tu aku buruk kot. Penah orang yang aku admire gila-gila dari darjah 6 sampai form 2 time tu kata "Apa yang ada kat Anis tu yang suka kat dia, dah la hitam. Dari jauh nampak gigi dengan mata ja. Hahaha." Gila kejam. Tapi taktau pasepa aku admire lagi sampai sekarang.
Seronok jadi adik aku, lawa. Ramai orang suka, minat. Aku dulu takdak orang minat pun jangan cakap dulu, sekarang pun takdak sbab aku hitam dan orang pun selalu cakap aku macam anak mami dulu laa tapi sekarang pun kan rasa ada lagi mean aku hitam lagi la ni. Patut  pun takdak orang bekenan kat aku. Now I know.

Tapi kan. Dulu ada sorang budak ni selalu kacau aku time balik sekolah. Mata aku kan bulat, dia selalu la mengata mata aku ni mata burung hantu la alien la. Sedih sangat macam nak berhenti sekolah je rasa time tu. Masa form 4, aku dapat teknik. Seronok gila la time tu sebab takdak orang kacau aku dah time balik sekolah.

Nak jadi cerita, habis SPM dia kaco aku, nak bekenalan la ape la. Dia ngat aku dah lupa ke pe dia buat kat aku. Geram gila dekat dia, menyampah. Aku tak mau layan dia cakap sombong. Pastu aku geram asik kaco je tak berenti aku ungkit balik pe dia buat dekat aku. Tau apa dia cakap? "Bila Bob buat macam tu kat Anis? Tak pernah Bob buat macam tu pun." Huihh. Kau ingat aku lupa ke haahhh?! Never and ever! Takkan sesekali aku nak layan baik dengan kau. Wekk!


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...