hati pon sakit !


meluat aku g kedai tu tadi. .xyah kot gtaw kedai pa. cashier dia cam pa g. muka masam, keja cam xmo keja,wlaupon aku jarang g kedai tu tp muka dia xbesa nampak la sbom neh, pekerja baru myb. snyum sket pon xdak. xmo keja,

blek la weh !
sakit ati toi


aku ska g kedai tu. sbab barang2 dia bley kta hmpir semua murah belaka. tp yg xle tahan tu cashier dia ar. ble kata suma cashier dia

sombong !
cam pa g


senyum ckop susah !
bg det baki nk kta trima kasih ka xdak !
buh barang ska ati campuq mkanan n racun !
memang terok !

t.e.r.o.k !


nak kta kdai taraf 5 bntang,
hampeh !
bnyak barang bedebu da la.
eee !
geram la aku ngn depa tuh


penah skali mak aku bli keta menan kt adik aku, suh chek whether le berfungsi or not. dia chek2 then mak aku terperasan dia tertoek kan sumthing. dia wat xtaw ja.. mak aku ngat thats ok la kot. then bler blek, xbfungsi, mak aku g la blek n mntak tukaq.. noe wat they said .cashier cerdik pandai tu la. 'xble tukar sbb da jual, n dah check tadi berfungsi, xbole tukar kalo dah beli.' .sumthing like dat la. sakit atinya. aku xdak time tu pon sakit ati, mak aku ag lar. siap kata xmo p dah kedai tu. wat kata suma customer cam mak aku, xdak sapa mau p kedai ang dah n

u deserve it !


sapa bdak jitra maybe taw kedai pa yang aku mksudkan



*exited waiting for crocs n cardigan orders arrive*



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...