Malaysian next tOp mOdel



hahaa.. dpt gak jadi model sat tadi.. ahaha
cam besa.. ari ahad je msti lect nak wat impromptu speech..
last2 week turn aku dah.. first candidate lak tu.. hadoii.. xdan nak prepare pape .nama pon impromptu. sampai education pon da xtaw pa benda.. pnya la ketaq.. smpai beler..
tadi turn abe .dak classmate tua staun. da la sket xpueh ati coz td wat dua owg candidate ja.. turn kami rtu 3 0wg.. .xpa la. .small matter ja.


dsebabkan dia xdak tjuk nk potpet, madam bg tjuk BEAUTY tuk arini.. dia pon setat la speech dia..
kusyuk dk tgk dia cakap, aku dok pasan dah dia duk relin2 elly .ma pwen. mesti elly nak kena pape nih.. peh tu tetiba dia tgk aku.. hah! da xsedap aty dah.. mesti nak kena nih.. then tros dia kata

'i would like to invite anis as a model'

omg! tkjut gila ak.. tetiba ja kena.. ngat elly yg nak kena.. aku xmo.. .uhuk. dak2 blakang dah riuh dah.. depa tu suka sangat la bla aku kna ceni nih.. mmg xmo.. malu gila.. dah taw aku neh segan nak bedpan n diri depan org ramai.. aku gak la dia nak pilih.. .the choosen one. .ahha.


disebabkan nk jaga aty abe.. aku pon g la.. madam snyum ja bla aku kna.. yg dak2 riuh tu suka sangat la depa.. duk sengeh2 kat blakang nun.. huh.

diri2 ja dpn tu.. hadoi.. tgk muka depa.. sengeh ja.. dalam aty dah agk.. mesti da nk kena ngn depa nih.. tgk2 btoi! depa perli kasut bkilat la pa la .padahal kasot awai2 sem ritu g. depa nih memang.. pantang da can sket.. keja nak kenakan org ja..

madam asyik snyum ja dari td.. malu seyh... depa nih suka malukan aku.. xpe la.. dah nak abeh sem dah.. benda2 ceni la nk wat hampa ngat kat aku an2? .cam lagu doremon la plak. ngat ka depa kt aku nanti ey? .prasannya. .tah2 depa xska kt aku pa.

pape pon.. thanx abe.. dh tercapai la impian nak jadi model.. model camtu pon jadi la.. haha.. ketaw weh diri dpan tuh.. compem xnak jd model.. .model pendek,sapa nk amik. sminit pon xle org duk prati.. xsnang duk aih..ag la bjam2.. tu pon dah le wat as an experience dah.. model as a beauty lak tu.. bangga wehh.. ahha





* burn2 aku pon da gk nk ameh aku jd model..

* otw nk g klas design pon da gak yang 'tguq' heran sunggoh !

* kalo la aku puteh cam na la agaknya eh? *
* sok da 2 kuiz windukan aku *

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...