Penat


...penat...
sem nih paling penat gla la..
jadual x pek pon.. tp masalah ngn projek akhir tu ha.. xlarat.. neh tadi tmbah lak ngn kajian kes tuk sbjek SI.. waaa... mama.. nak nangis... camna neh.. ni baru dugaan sikit.. tp aku da xle kawal emotional dh.. emo btoi lar.. huk~

smalam projek aku direjek.. blur gila time tuh.. lect hentam aku gila2.. tu blom time present ag.. ak dah sob2 dah.. (lembeknya aku neh) cam na neh.. adoi aii...ak ngaku.. salah aku gk.. wat smbil lewa jer.. haha.. (padan muka!) tp nk wat cne.. xdk pndedahan lngsng psal neh.. salah aku ker? ye kot no.. hurmm..

rini aku try ag nasib ngn tjuk yg sama.. tp ngn ag bnyak la bhan2 nk bktikan kt dia..(yakin!) tp tetiba dia xdak lak.. aku kol.. xangkat.. myb time rehat.. dia xmo layan la kot no.. kol ag.. dia cakap...

'this is a mail box ples lev ur meseh after the bunyi bip' (lebih kurang camtu la..haha)
hah! hampeh btoi.. dh lar tjuk tu kena submit rini.. ak dah la blurr.. ngan masalah mcam2 g.. tensen gila ar.. kol xangkat2.. heran toi la dia p mana.. dh xtaw nk wat pa ak ngn mmbe tnggu lar kt kantin kering tuh.. lepak2.. sembang2, gelak2 (wlpn gelak xikhlas).
las2 jam da pkl 2 lbey, kol still xjwb..

so kami plan g je ltak borang tu atas meja dia n g kt tmpat rjukan kami neh.. di mana? di tuuut (xle gtaw.. r.a.h.s.i.a. haha) smbng2 ngn depa tuh.. pakar2 tuh.. peh tu dapat la sket idea.. lega dah skit..

lpas g kt bab grup aku, sembang dh dkt nk ending dh neh, mai2... jeng3... depa ckp kta nnt depa xdk dlm sbulan lebeh.. (alamak! mati aku..) time tu aku dh abeh idea dh
time tu la aku rasa cam da xdk hrapan.. nk tkaq tpik, mmg da xdan dh.. las2 aku tingat lect ak cakap..
'kamu nk wat bnda tu kt umah pon xpa.. bole aih..xdak masalah'

fuuh.. lega jap.. tgk jam da pkl 4.30.. (mmbe aku sorg neh xmyg g pon,laki lak tu.. cuti kot.. nge nge nge) pe ag time tu dh nk kena rush nih.. kalo x, sah2 lect da blek.. kol n kol n kol.. anak dia lak angkat.. adoi.. dah sah2 dia dh da kt umh.. abis la aku.. isau gla.. neh ngah tkot ag neh (salah aku ker?) tidoq xlena,idop xtnang dh neh.. hope ahad neh dia le tima tjuk aku seadanya n tlg aku sbaik2nya..

~ amin ~


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...